Profitul din parcurile tematice Disney a scăzut din cauza inflației și a reducerii cheltuielilor consumatorilor

Disney a raportat rezultate mai slabe decât cele așteptate pentru divizia sa de parcuri tematice în ultimele sale câștiguri. De vină este scăderea cererii din partea consumatorilor, scrie Adevarul.ro

Potrivit Business Insider, americanii renunță la cheltuieli după ce au fost loviți de inflație, forțând companiile să se adapteze. Gigantul din domeniul divertismentului a raportat rezultate mai slabe decât cele așteptate în cadrul diviziei sale de parcuri tematice.

Profitul operațional al Disney pentru parcurile și experiențele sale interne a scăzut cu 3% față de anul precedent, la 2,2 miliarde de dolari, în timp ce veniturile au crescut cu 2%, la 8,4 miliarde de dolari.

Compania a pus scăderea profitului operațional la parcurile sale tematice interne pe seama costurilor ridicate legate de inflație și a unei scăderi mai mari decât se preconiza a cererii din partea consumatorilor.

Disney a avertizat că „moderarea cererii” pentru parcurile și experiențele sale va continua probabil și ar putea avea un impact asupra următoarelor trimestre.

În ultimii ani, parcurile tematice ale Disney au reprezentat un motor esențial al veniturilor, compania angajând anul trecut 60 de miliarde de dolari în plus pentru extinderea acestora.

Pe măsură ce inflația ridicată a afectat portofelele americanilor, unii consumatori au redus cheltuielile pentru excursii și plimbări cu senzații tari.

Reducerile cheltuielilor de consum au fost resimțite în întreaga economie americană.

Lanțurile de fast-food precum McDonald’s, Burger King și Taco Bell au lansat toate reduceri și mese valoroase pentru a încerca să atragă consumatorii atenți la costuri, în timp ce unii au raportat o scădere a vânzărilor.

Starbucks a raportat, de asemenea, o scădere a vizitelor din cauza unui „mediu de consum dificil”.

Total
0
Shares
Total
0
Share