STATISTICĂ // Peste 20 de mii de moldoveni au sunat, în primele 9 luni ale anului, la Moldovagaz

Circa 25 mii de consumatori s-au adresat, pe parcursul perioadei ianuarie – septembrie 2023, la Contact-centrul SA „Moldovagaz” prin intermediul liniei telefonice unice 1304. Potrivit serviciului relații publice al companiei, majoritatea covârșitoare a apelurilor, și anume 24 146, au parvenit de la locuitorii capitalei.

„12 903 de persoane s-au adresat în legătură cu achitarea facturii, cu privire la compensația acordată s-au adresat 3 399 de consumatori, iar lipsa facturii de plată s-au adresat 935 de consumatori, cu erorile în facturare s-au adresat 1 352 de persoane.
În legătură cu relațiile contractuale au apelat 1 550 de consumatori, iar 1 211 au transmis prin această cale indicii contorului, alte întrebări de ordin tehnic au apelat 3 623 de persoane. Programul de lucru al centrului este de luni până vineri de la orele 8.00 până la 17.00, iar pentru situații de urgență este preconizat numărul 904, care este disponibil 24 din 24”, informează responsabilii.

Totodată, numărul de utilizatori ai serviciului „Cabinetul personal al consumatorului” a constituit 17 767 de persoane, fiind de creștere de la începutul anului cu 4 446 de unități.

„Accesând contul său, utilizatorul poate verifica istoricul de consum pentru ultimele 12 luni, precum și bilanțul curent al acestuia. Alte opțiuni oferite din Cabinet includ posibilitatea de a expedia la distanță indicii curenți ai contorului, precum și să fie descărcată și achitată factura în regim online. La fel, consumatorul poate lăsa online cererea pentru a resemna sau rezilia contractul, să se adreseze pentru suport la contact-centrul întreprinderii, precum și să plaseze reclamații”, explică reprezentanții Moldovagaz.

Totodată, în oficiu comercial din mun. Chișinău în perioada de referință au fost deserviți 55 268 consumatori finali, iar on-line au fost prelucrate 7 323 de cereri ale consumatorilor. Prin intermediul platformei online pe pagina companiei consumatorii au achitat 50 194 facturi în sumă totală de 74,622 milioane de lei.

La fel, începând cu luna august 2021, consumatorii de gaze din capitală pot apela la сall-centrul întreprinderii „Chișinau-gaz” la numărul 1305, pentru soluționarea problemelor de ordin tehnic și transmiterea indicilor.

Total
0
Shares
Total
0
Share